En kommentar

Jag fick nyss ett kommentar om mitt foto på facebook, av storebrors barndomskompis

"Vad du blir stor.. du ska ju vara liten och bråka med storebror om att du vill vara med och leka :D
Fin bild :)"

Tänk vad jag känner igen mig i detta, jag ville verkligen leka med Daniel & hans kompisar
när ja var yngre. haha!

En sak jag och Liam har genemsant är att vi tar i bollen istället för att sparka den,
men han är 2 och jag var 5!



Ja så blir de när man blir större & större för var dag som går.
Jag minns när jag inte kunde sluta med napp när ja var drygt 6 år,
och bestämde mig för att ge dem till tomten men kunde inte så ja skrek
tills ja fick tillbaka dem!

Sen tills ja var 7 år gömde ja mina nappar hos mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0