Fått mycket gjort idag

Vet ni, de bara ökar med personer som läser min blogg! :)
De är kul ska ni veta, vore kulare om ni kommenterade också!

Ikväll hann ja nästan bara hem, kikade lite på oth.
Sen vaknade Liam, myste med han lite grann innan vi for vidare till Bollnäs
vi var på rusta och jysk, vilken röra!
Men vi hittade iallafall en tv bänk till mig, och den är skit snygg!
Så lite mer fyndade vi också! 

Så ikväll är de enda vi har gjort är att plocka upp allt.
Möblera om, och pysslat! De bästa ja vet är ju att inreda
men de är ju roligare från grunden om man säger så..

Så nu sitter ja här i mitt rum och försöker få mig att trivas!
Ja har även bytt säng kläder i sängen, de är ju de bästa ja vet
att få lägga sig i nytt, mumms..

Imorgon kommer min stora garderob in hit också, skönt att ha den här inne
istället för precis utanför dörren.

Nu kanske ja ska mysa ner i min enkla soffa och kika på film
de tycker ja verkligen att ja är värd efter detta, fast ja kanske ska ta något och äta först.

Godnatt med er allihopa!

Kommentarer
Postat av: sara

Vem är Liam? :)

2009-09-03 @ 17:02:47
URL: http://saramagdalenajenniefer.blogg.se/
Postat av: therese

Min storebrors barn

2009-09-03 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0