Full rulle i helgen

Mamma och P-å gjorde mig en stor tjänst och överaskning i helgen
dom gjorde klart hela mitt rum medans ja var ute på annat.
Vilken tur jag hade, och dom gjorde precis som ja hade önskat.
de är jätte mysigt här nere nu även fast de kanske ser så ut på bilderna
men de är de med alla mysiga lysen :)

Fått upp högtalarna och basen står på plats också.
så nu kan ja lyssna på musik när ja ska sova igen!
Soffan jag har här har vi kortat ner och den kommer från
p-ås mamma som skulle flytta o inte fick plats, den är mjuk så man sjunker
ner som fan i den, inte undra på att ja somnar här varje natt.

Helgen har varit full rulle hela tiden,
fredagen hade ja lite beslutångest om ja skulle gå ut eller inte
för ja mådde så himla dåligt, men när ja väl hade suttit stilla i 15 minuter
så var de bra igen så ja åkte till Simon där alla andra var, några badade
bad tunna, men varken ja, sara eller sandra hade någon större lust med det.
Så ja gjorde Simon lite sällskap igenom att stå bredvid den där medans han badade.

På lördagen åkte vi till Hampus, de vart oss en liten fest för oss 4.
De var Fredrik, Hampus och Simon som var där.
Sen åkte vi bil ner för Fredrik var nykter så han körde så slapp vi regnet också.
Tack♥

När vi väl var där vart de mer och mer för varje timme som gick.
Timmarna bara rullade iväg o idag mådde ja inte super.
hualigen..

nu ska ja ta o kolla på film, och ensam är väl ingen höjdare?
nej de var väl de ja visste (;

pusss


bilder




Kommentarer
Postat av: F

<3

2009-09-06 @ 21:27:46
Postat av: therese

<3 till dig med fredrik

2009-09-06 @ 21:39:08
Postat av: Anna Hedblom

Jävlar vad mysigt det blev !!! :D

2009-09-07 @ 13:53:08
Postat av: therese

jaa :) å inte visste ja att du läste min blogg inte!

2009-09-07 @ 16:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0