Helt galen, hade varit galen i dig..

Idag började jag klockan elva för att de andra hade skoljoggen och jag skulle till hälsocentralen.
Ja vaknade klockan halv nio o ringde och beställde tid på en gång och fick komma dit vid kvart i tio.
Lämnade massa prover och så.

Fick komma tillbaka klockan tjugo över två idag, fick reda på en massa saker.
INGEN posetiv sak! Värsta dagen i hela mitt liv..
Fast de kanske var meningen, att ja skulle få uppleva de..
Nej nog om detta, nu ska jag snart kolla på idol.

Fredrika och Daniel var också här idag,
jag tycker om när dom är här. ♥♥


Puss o de här var sista inlägget.
Ps.. Ja har klippt luggen!

Drogande ögon? haha..
Ja orkar inte bry mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0