insjuknat!

Ja klev upp som vanligt imorse hade inga planer på vad jag skulle känna senare
var klar med precis allt, och började inse att ja fått urinvägsinfektion IGEN!
Ja börjar bli total less på detta nu...

Så ja har lega i soffan ända sen kvart i nio för ja har inte orkat någonting
kliat liam på ryggen ett bra tag har jag lyckas med iallafall för att han blir så sur
om man slutar, så ja fick så lov att göra det.

ja har kallsvettas och allting, de är verkligen inte kul.
ont i halsen börjar ja att få också..

nu ligger Liam här bredvid mig ja har hans täcke
å han har mammas, hans är lite för kort för mig
men eftersom han var så otrolig gullig imorse
så har ja de kvar, o ja ska berätta varför också.

ja la mig direkt i soffan med tårar fyllda i ögonen
varför vet ja inte, så tog han sitt pick å pack ( täcke o kudde)
och bredde på mig där ja låg! Tror ni ja har världens bästa brorson?

Och nu håller ja på att hungra ihjäl och Liam säger åt mig att äta frukost hela tiden
så ja läre väl göra det.


Han blir så stor och han förstår!
ja älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0