Jag har bevisat att jag kan!

Idag började vi klockan nio och slutade halv tolv, kändes lite meningslöst
menmen.. Vi gick o åt lite max mat jag och Sandra så åkte hon hem och Fredrik kom
Vi drog upp på Granberg och kikade på lägenheterna där, Så åkte vi hem till honom
han åt frukost och ja drack dricka o åt ost, haha..

Sen kom Cicci o vi åkte ner till Bollnäs för att hämta Theresia (Fredriks Syster)
På station och sen åkte ja hem, färgade håret eftersom ja hade fått mitt förlängda hår i rött!
Så de blev mörkröd på min hårfärg nu och ja trivs som fisken i vattnet, ska ja säga er.

Nu har ja nyss varit på träning och tränat flickorna i handboll.
sen körde vi en liten sväng runt runt men ja börjar tröttna på att ö-köra.
bättre ja får min lapp nu!

Imorgon börjar jag klockan elva, skööööönt!
Stackars några som får vara ute å vandra i skogen idag och imorgon.
Tur j inte valde det, för de hade INGEN kunnat sett mig göra.
Sova i tält o vandra i skogen 3 MIL!, inte min grej!

Nu väntar ja på att Fredrik ska komma, å hoppas vi åker ut i skogen
och letar lite björn, om den inte har gått i ide? eller va de stavas.


p.s så har jag förändrats mycket, jag har vågat göra mer saker med mig
med att ex. färga håret, klippa håret mm.
De är ja glad över, och har kommit över de där " ja vågar inte "

Nu ska ja lyssna om på "när vi gräver i USA" och läsa bloggar.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0