min kväll, grymt kul



Ja som sagt, ni ser ju på bilden vad jag har varit med om ikväll.
Jag och Sandra har boxas i en timme och nu är jag helt slut!
Nästan inte still en enda gång bara full ös hela tiden, tur att de bara var i en timme..
Så på lördag kör vi en gång till klockan 10 på morgonen och efter det åker vi till Gävle :)
Fredrik ska tävla & vi ska stötta honom självklart ♥

Och nu känner jag att jag verkligen vill forsätta komma igång,
3 gånger i veckan är inte min kropp van vid, men jag ska köra så ja kommer igång
och nu vet ja att vissa är imponerande av vad jag gör, som vet hur jag egentligen är!

nu ska jag lägga mig och kika på film

Morgon dagen bjuder på att Sandra följer med hit & funderar på om vi ska kika på bio
" flickan som lekte med elden " - ja vill verkligen se den!

om 1h får ja in pengnarna på kortet, vilket inte sitter helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0