Obehaglig känsla om nätterna

Jag har blivit jätte dålig på att sova..
och jag ska berätta
varför det är hemskt obehagligt. 

Vissa nätter har jag vaknat tre varje natt,
och vaknat av ett ryck!
sen somnat om på en gång,
men varje gång jag vaknar har ja
kollat på klockan
och den visar mellan halv tre och tre varje natt.

men i natt kunde ja inte somna alls,
ja somnade till en film runt halv tolv
men vaknade vid tolv igen,
(av ett ryck)
Sen kunde jag inte somna om,
jag gick upp och drack vatten..
Men allt var så tyst uppe så ja gick ner igen,
la mig i min soffa nere
somnade inte där heller.

Var vaken till runt tre ungefär,
så kanske ja somnade till då.
men vaknade senare igen, så har ja hållt på hela natten
och fått sovit knappt 2 timmar...

Vad kan det vara om man vaknar med ett ryck?
(
det är inte alls kul, de är en obehaglig känsla)


Jag hade ställt klockan på kvart över sju, men var fortfarande vaken
hörde mamma o p-å ett bra tag
 men ja hade ingen ork att gå upp.
Så ja låg kvar..
Men när dom åkte gick jag upp,
skrev ett sms till Sandra
att jag inte kom på första
 lektionen för att ja skulle försöka sova.
Men ni tror ja kunde det? Nej!

Så vi får se hur långt jag orkar med den här dagen,
jag som ska på match för c-flickorna har det mot bollnäs vit..
och sen ska ja träna, goooodluck!

Det gör så ont i kroppen på mig,
inte så att ja har slått mig utan
helt annorlunda!


Det är så man vill krypa ihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0