utgång

Tänk om jag bara fick höra det i nykter tillstånd..

allt hade blivit bättre för mig, att förstå hur du tänker
iställte för att sitta fast och bara vänta och glo.
känns om ingenting kommer bli som vanligt, jävla skit
och ja ibland ångrar jag att det blev såhär,
för ja vill kunna forsätta som vanligt.
Jag ger upp inom kort, jag vill höra det ifrån dig
och ingen annan som jag fått gjort hitills.
Att få se tårar och veta att du är allvarlig är ett bra tecken
men inte tillräckligt för att veta att du menar det.

I'am so sorry..



Igår åkte vi till gävle och var med på ljudtävling
Fredrik, Jessica, Jimmy, Sandra, Tom, Robbin, Jens, Christian med mera.
Åt på världens äckligaste max, fyfan..

Efter det bestämde vi att vi skulle ut på tranan med Hannah
så vi åkte hem och gjorde oss lite i ordning och åkte till ren
till nån ja inte kommer riktigt ihåg namnet på.
Men kul var de med dom ialf :)
Sen åkte vi ner på tranan och där vart de som det vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0