19 korta svar.

Jag är väl jag?
Jag gillar att vara umgås med min pojkvän.
Jag äter när jag blir hungrig.
Jag säger ja till när de behövs.
Jag ger mig sällan in i sånt jag inte vill.
Jag duktig på att ställa upp med för andra, än att tänka på mig själv också.
Jag stör mig på folk som skryter
Jag läser tidningar av olika slag.
Jag är vackrast när jag känner att jag är på bra humör och gjort något speciellt med mig.
Jag skrattar åt mest åt min humor!
Jag är en typisk vad är de det kallas, blondin?
Jag har aldrig tyckt om spenat.
Jag är lycklig över att jag har så många bra personer runt om mig
Jag trivs inte när allt känns nere.
Jag är dålig på att tänka på mig själv.
Jag är rädd för spindlar, mm.
Jag älskar min familj.
Jag uppskattar folk som verkligen visar att de bryr sig.
Jag tror på ett liv efter döden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0