Helg!

Börjar med att säga att det är skönt att de är helg faktiskt..

Just nu försöker ja drömma mig in i hur skönt det skulle vara med sol & värme, bad och sommar!
Eller i varje fall utomlands..

Igår efter skolan följde jag med Dennis hem, Emil var också hemma där (hans storebror)
Vi spelade lite kort, ja höll seriöst på att ge upp flera gånger för ja låg under med så mycket,
men jag kom i kapp och blev 2a iallafall, då vart de mycket roligare.

Vi skulle göra makaroner & köttbullar, men på de få minuterna ja var borta fick ja veta att vi skulle på max istället, så vi åkte drive in och åkte till Emils lägenhet & åt.
( Jag är bra nog sugen på att flytta hem ifrån, till eget.. Jag vet, jag har de bra hemma men tänker man efter vem vill inte ha ett eget? ) Vi satt och pratade om det på vägen hem hur skönt de skulle vara.

När vi kom tillbaka till Herte så satte jag mig lite vid datan medans den söta pojkvännen jag har, tappade upp vatten i badkaret & tände massa ljus och gjorde mysigt! Då kände ja att jag verkligen njöt eftersom ja hade allt ja vela vara med om den kvällen, lugnt & bra med ljus stämning även honom jag älskar kan de bli så mycket bättre då? Det tror jag inte!

Ikväll kommer Sandra hit, kanske vi åker och hälsar på Daniel & Fredrika med bebisarna & såklart Liam?
Vem vet! :]





Kommentarer
Postat av: Britt-Marie / Malee

Hälsa Dennis och Emil från mostern som rymt till värmen! Och hej till dig med. Jag följer er... puss puss från Phuket!

Hej från Britt-Marie i solen

2010-01-15 @ 18:05:34
URL: http://gingmalee.blogspot.com/
Postat av: Therese Jonsson

Hej! :)



Ja det ska jag göra, ja jag kan förstå om du trivs som bara den där nere, har ju tjuvkikat lite på din blogg med bilder osv. Ja de är kul att du gör de!



Kram från Therese i den kalla snön här hemma..

(Burr...)

2010-01-15 @ 23:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0