helt vanlig söndag

Igår åkte jag till Vallsta till Fredrikas mamma & pappa ( storebror Daniel tjejs föräldrar )
Kom dit vid ett kanske, kom dit och åkte lite skoter med Daniel men de var lite kallt.
Sen när vi kom in kikade jag och Liam på madagaskar 2, men de varande inte länge för än han somnade liggandes på mig så där fick jag ligga en timme med en svettandes Liam på mig.
Men vi spelade iallafall lite bowling på Ipoden, så vi tävlade jag, Fredrikas pappa ( Håkan ) Fredrika och Daniel.

Jag åt där också, Daniel gjorde såklart maten och de blir alltid lika bra.
- Jätte gott kött.
- hasselbackspotatis
- rödvinsås & pepparsås
- sallad.

och till förrätten fick vi vitlöksbröd och skagenröra!
Fan va gott det var.

Sen vid åtta tiden åkte jag hem, för då åkte Dennis från Bollnäs för att han hade hjälpt till hans storebror att flytta. Så det var en helt enkelt bra dag igår, vi kikade på snålvatten och jäkelskap med mamma också.
Men alla hann bli trött innan den var slut så vi gick och la oss till slut.

Nu när jag ändå har lovat mamma att städa hela mitt rum med att dammsuga och skura.
Även byta sängkläder, så ska jag göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0