Onsdag

Idag efter skolan tog ja bussen direkt upp till Daniel & Fredrika, de bjöd på mat till & med och de var såklart gott!
Sen kom ja ju på nästan vid sex att jag skulle iväg på tranan och äta med några tjejer, så jag fick för mig att de var klockan halv åtta, så skulle ja duscha före osv. Så ja åkte hem, tror jag aldrig duschat så snabbt någon gång.
Hann ju nästan inte få ur balsamet i den farten ja hade ( skämt o sido.. ). Men de var klockan åtta som tur var.
Åkte hem till Hannah först för att jag var klar i sån pass tid & där var några stycken redan + så kom de några till innan vi åkte ner till tranan, trevligt hade vi tyckte jag! :)

(kändes lite konstigt att dricka cola inne på tranan för en gångskull..)
- men de gick lika bra att dricka cola!

Imorgon tänkte jag tillbringa min natt i Herte med min älskling, gud va ja längtar!
Man får nog aldrig nog att vara nära honom precis, för ja älskar honom mer & mer för varje dag som går.

Nej jag kanske skulle försöka somna nu kanske, tänkt att ja somnar aldrig i tid nu för tiden..
Ska försöka sova lite tidigare imorgon, om ja nu får i säng den andra nöten, vi blev ju två om den saken imorgon

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0