Söndag

Strax ska jag åka upp till Daniel för att kolla hur de går för mamma med co.
De är ju där och städar, jag fick sån fruktansvärd mensvärk så jag inte ens kunde stå..
Så de ja har gjort idag är att stått i duschen med jätte varmt vatten på magen + kamfersalva.
Men nu så börjar de bli lite bättre iallafall.

Imorgon kommer ju de hem, snacka om vi längtar..
Fast ja har ju träffa dom en gång, men nu blir de ju en annan sak när de är hemma.
Synd bara att de är skola imorgon, men vi får åka dit efter & där är nog ja hela kvällen sen ska ni se.

Igår var jag i Vallsta hos Fredrikas mamma & pappa, Liam var också där.
När ja kom innanför dörren sa han direkt
" Morfar telefonen"
Så sa han " småsyskonen"

Så skulle han visa mig på bild.

Ja nu är de ju som sagt sista dagen på lovet, ja har faktiskt inte gjort alls mycket.
De har varit skönt ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0