Tisdag

Var upp till knattarna idag också, kan ju inte slita sig + att jag saknade Liam väldigt mycket.
Han har blivit så stor, kaxig på något sätt. Men det är väl bara för att de är två nya där hemma.
Han sover till & med i sin stora vanliga säng nu, 2 år och då tycker ja att man gör de väldigt bra
att inte ens gå upp från den när han har lagt sig.

Dock hände de otroligt mycket där ikväll, inge trevligt alls
(Ej om barnen..) Mamman mådde inte bra bara.
Det får hon ta upp själv i sin blogg om hon vill det.

Imorgon ska ja på tranan hade ja tänkt, eftersom Hannah har fyllt 19 år igår!
Ska käka vid åtta, men jag tror inte att jag stannar kvar efter faktiskt..
Jag har inte nå alls fest sug kvar, kanske är bra också?
Men ja har ingen lust att dricka alls längre.

Vill tacka Sara för att hon gjort om bloggen också.


De är allting någonting annat som gör att jag alltid kommer efter för dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0