Tisdag

Igår vid halv ett tiden så fick jag ett sms " Vill du följa med på stan? "
Ja självklart tänkte jag, satt i handduk och såg ut som en troll! Men vafan, hade iallafall 15 minuter på mig,
att leta kläder( de är de svåraste jag vet.. Även fast jag bara ska på stan osv. ) och göra mig ordning från att se ut som ett troll till en människa igen!

Köpte mig en ny parfym, en bra hårinpackning + lite små behövliga saker..
Vi åt även på milano, och ja jag åt sallad.. Det har blivit att jag har ätit ute mycket nu
fast då har jag ju bara ätit sallad och inget annat + ingen dricka!

Vid kvart över fyra åkte jag till Herte, herrn hade redan åkt och träna så jag unnade mig med att umgås med
mina svärföräldrar, de går ju lika bra när man trivs bra tillsammans med dom.

Ikväll ska jag iväg på tranan med några i klassen + några till som inte går i klassen, haha lät lite konstigt kanske :]

Förvånar mig inte ett dugg om dom får åka in på bb inatt bara för jag har varit ut eller är ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0